hmm..

Ibland undrar jag vem som är ärlig och vem som ljuger.. I slutändan kommer ju alltid sanningen fram. Jag har sollat bort många vänner och bekanta för att dom ena dagen leker ens bästa vän och nästa dag snackar skit om dig.. Jag har gått igenom mycket i mitt liv och därför är jag väldigt mån om hur jag själv ska må i första hand, jag egentligen nästan skiter i hur andra har det. En del tycker att jag är egoistisk och bara tänker på mig själv. Men i sluändan jag lever ju för mig själv jag lever ju inte för andra, det vänner jag har kvar vet att jag skulle kunna gå igenom vad som helst för dom för att jag älskar dom mer än något annat, men dom vet också att sårar dom mig eller går mig bakom ryggen kommer jag aldrig mer stå där för dom, och jag kommer mer eller mindre göra deras liv till ett helvete.. Men dom vännerna jag har är mina äkta vänner och därför vet jag att jag att jag aldrig kommer göra dom något ont.. Men så finns det ju sånna där människor som inte har något eget liv också som hela tiden ska jävlas med andras liv för att dom själva ska må bra, asså snälla ni som beter er så grow up because in the end you will stand there all alone and you will never in your life have a true friend again :)..


xoxo/Sooz

Kommentarer
Postat av: Sara

you have me and i have you and you're my really really best best friend, you have me and i have you and you're my really best best friend. bff bff best friends forever (8) ärligt jag kom på en låt nu habibi jag ska sjunga den för dig nån dag HAHAHAHAHAHAHA <3 LOVE YOU !!!

2009-08-31 @ 09:42:08
URL: http://saramehners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback