kärlek

Jag brukar ställa mig frågan vad är kärlek och vad kan man stå ut med för den man älskar ?
När jag tänker igenom sånna här frågor får det mig att inse att kärlek är allt, utan kärlek skulle jag inte vara lyckilg. Den där känslan av att bli helt andlös när man ser den man älskar eller den där känslan av förtvivlan när man håller på att mista den man älskar. Sen när det gäller med att stå ut med en del saker får man ta, jag skulle nog kunna stå ut med vad som helst för mig älskade pojkvän. Han betyder allt för mig han är min trygghet utan honom så finns inte hela jag på jordensyta. Vi har gått igenom mycket det här året tillsammans både sorgliga och bra stunder, men när det blir som jobbigast brukiar jag tänka på de bra stunder vi har haft tillsammans och de stunder som alltid har fört oss tillbaka till varandra. Jag älskar honom verkligen och jag skulle göra allt för honom, mycket har hänt och han har förlorat en viss tillit till mig, vilket jag har mig själv att skylla, men jag gör allt nu för att bevisa min kärlek till han för att han är den jag vill vara med. Nu tänker ni säkert snälla du är bara 17 år vad vet du om kärlek ? Men under min uppväxt har jag gått igenom mycket och det jag har lärt mig under resans gång är att, hittar du någon eller något du älskar kämpa för det om det så är det sista du gör. Tappa inte hoppet ramlar du så res dig upp igen för du ska vara tacksam för det du har och ta hand om det som att det vore det sista du hade.
 Så till alla där ute tappa inte hoppet för det ni älskar utan kämpa för att vinna det tillbaka och får ni chansen igen håll om det hårt och visa med hela ditt hjärta att du älskar det du gör eller har !

xoxo / SooZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback