Ny blogg igen !:P

Hej alla !

Nu var det dags för mig att börja blogga igen. Men först tack till Natalie min ängel som gjorde i ordning min blogg så fint :D<3!
Idag har jag inte gjort så mycket, vakna imorse och tog ut hundarna på en promenad efter det har det mest varit en hemma dag, bara kollat tv och tagit det lugnt eftersom jag har haft en sån otrolig huvudvärk.
Sen så saknar jag min pojkvän något otrogligt, han jobbar så mycket nu så vi ses kanske bara 3 gånger i veckan några timmar, men jag hoppas att det ska bli mer tid över till oss snart. Efter 1 års tid och jag känner mig fortfarande helt nykär det är otroligt så snabbt tiden går egentligen :P.
 Aja nog om det, jag va och handla lite nya kläder och sånt i veckan tänkte ta några bilder på det imorgon och lägga in. Sen så har jag ju flyttat till egen lägenhet nu också så tänkte lägga in lite bilder på hur det ser ut hos mig också. Men mer update kommer alltså imorgon.

Sen så måste jag ju säga att det känns roligt att börja blogga igen ordentligt. Det va ju ett tag sen nu.
Men men nu ska jag dricka mitt kvälls te sen krypa ner och sova som en prinsessa :).

xoxo / SooZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback