Ont i halsen :(

Godmorgon alla :)!
Jag va sjuk hela dagen igår och kräktes ett antal gånger men nu mår jag bra, förutom att jag har en sån hals ont att jag håller på att dö. Jag låter ungefär som gollum han schiztofrena i sagan om ringen när jag pratar.. Haha. Idag ska jag inte göra så mycket tänkte jag skulle träffa min kusin jag inte har träffat på sjuk länge, sen senare ikväll kommer Baki hit, vi båda låg sjuka igår och när man är sjuk blir man ju så känslig så jag får faktist erkänna att jag fällde en tår för att jag sakna honom, haha lite överdrivet kanske men jag tyckte så synd om mig själv som låg där med feber och frossa otroligt ont i halsen och mådde illa:P.. Haha, men men idag mår jag alltså bättre och här kommer lte bilder på valparna :)..

xoxo/Sooz






Kommentarer
Postat av: Sara

hihhiihhihiihih vilka tjockisvalpar det är :D vi seees såååå i skolan snart !!! :D <3

2009-08-28 @ 07:39:56
URL: http://saramehners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback