Shululu:D

Shululu alla :D!

Idag har jag inte gjort så mkt, jag vaknade med feber så la mig ner och sov ca 1 timma efter att jag hade vaknat.
Vid 4 tiden ungefär orkade jag mig upp och vid 5 tiden kom min pojkvän förbi :).
Vi la oss i sängen och myste lite, sen gick vi till ica köpte godis och fanta, och lite bröd. Sen la vi oss och mös lite till, sen kollade vi på tv och åt lite godis :D. Efter det så la jag mig och sov lite till sen gick jag med mamma till ica igen och köpte kräftor, som jag och baki ska äta imorgon eller i över morgon, shampoo och balsam, hårspray och lite annat smått och gott. Nu tittar jag på ncis vilket är mitt favorit program, det är en kriminal serie för er som inte vet :).
Men men mer update kommer imorgon !

xoxo/SooZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback