herre jösses :P

Ja, ni får ursäkta min dåliga uppdatering nu den sista tiden, men detta beror ju som sagt på att jag är uppe i en flytt. Igår var eller klockan är över tolv så rättare sagt i förrgår var jag ju och handla hem allt som gick att handla hem till ett hem ! Herre jösses det va en lång dag men det kommer bli ett underbart resultat när jag får i ordning i min nya lägenhet och flyttar in ! God, i love my new stuffs. Det kommer bli så jävla nice. Jag flyttar in på onsdag så under torsdagen kommer ni garanterat få nya bilder när jag stolt visar upp min nya fina lägenhet :D !

Pratade med älskling förut, jag saknar honom så mkt nu :(, han är ju i kosovo och ska va ca 1,5 vecka till :(..
Det är sjukt hur mkt man kan sakna en människa egentligen, men jag har nog aldrig saknat så mkt som jag gör nu, fast det är ju ändå ett plus i kanten för när han kommer hem har jag fått i ordning hemma så då kan han bara lägga sig på soffan eller i sängen och bara njuuuta :D ! Jag älskar dig så mkt bejb det är sjukt, jag trodde från början att jag aldrig ens skulle kunna bli kär igen efter min kishe "första" kärlek. Men guess what det vi har slår allt ! Jag skulle aldrig vilja ha tillbaka något gammalt skräp eller något nytt, jag älskar det vi har och det är helt och hållet oersättligt !
 Så älskling se till att komma hem hel, frisk och kry ! Vi har mkt att ta igen när du kommer hem eller vad säger du ;)? hahaha.

Alla andra hoppas nu har haft en underbar helg för det har jag haft iaf ! Shoppa är ju det bästa man kan göra och speciellt när man är med personer man tkr om ! Tack Natalie och Rasmus för alla råd och all hjälp, och NATALIE jag älskar dig grovt mkt tjejen vi har gått igenom mkt tillsammans och jag hoppas vi kan gå igenom mkt mkt mkt mer under framtiden Sooz v Natalaa'j forever eller vad va det vi sa för flera flera år sen bff !



xoxo/Sooz

Kommentarer
Postat av: Natalie Ingemarsson

And i love you baby! Vi har hela framtiden kvar att hitta på mycket mer och mycket roligare saker och skratta tusen gånger så mycket mer! LAVIO <3

2009-09-27 @ 15:11:39
URL: http://rasmushjerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback