loooove to my little sister

Hon kommer alltid vara min lilla ängel, hon får mig alltid på bra humör och när det gäller henne skulle jag kunna spinga jorden runt barfota om det skulle vara enda sättet att få henne säker. Jag minns när hon kom efter all väntan först tyckte jag det va jätte spännande sen kändes det som hon fick all uppmärksamhet för att hon va så liten, jag va avundsjuk kan man ju säga *hehe*. Men nu är hon allt jag har hon är halva mig och hon är det viktigaste för mig. Det har ju skett en del förändringar som har gjort det lite svårt för mig att acceptera en del saker.. Men nu när jag har börjat tänka efter vad som är bäst för henne och börjat betee mig som en människa igen så va det ju inte alls så farligt som jag trodde :P.. Jag har ju sån att jag gör en "liten" sak till världens under gång men det är ju jag i ett j*vla nöt skal haha.. Well nu känns det underbart och jag älskar min syster mer än någonting som existerar på jorden yta ! Big big big big looove to you lil'sis <3

xoxo/Sooz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback