staden med babe :D

Idag så blev jag väckt av Natalie, sen var det bara att gå upp och börja fixa sig :D..
Först gick vi till min mammas skola och lämnade en postavi eftersom min mamma skulle hämta ut mitt löshår :D..
Efter det gick vi till gina och kolla lite, blev inget till mig själv där, men men. Sen gick vi till guldfynd där jag köpte en rätt snygg klocka :D.. Sen gick vi till resia och hämta kataloger, har ju planerat att resa bort en vecka men jag måste ju hitta ett ställe som är fint att resa till :).. Nu kommer lite bilder på klockan jag köpte och löshåret i satt !


xoxo/Sooz



 


Kommentarer
Postat av: Sara

aww :D va fint de blev :d

2009-09-02 @ 23:00:54
URL: http://saramehners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback